En els propers dies, rebràs un correu de la seguretat social que no és un frau, en aquest article t’ho expliquem tot.

La Seguretat Social va informant de forma periòdica als autònoms sobre les seves obligacions i responsabilitats com a professionals per compte propi. L’últim avís de l’organisme té a veure amb els deutes i el pagament de les quotes que han de realitzar de forma mensual.

 

“En matèria de càrrecs i càrrecs en compte”

A través del seu perfil de la xarxa social Twitter, el Ministeri d’Inclusió, Seguretat Social i Migracions ha avisat els autònoms que rebran en els propers dies un correu electrònic “en matèria de càrrecs i càrrecs en compte” procedent de la Tresoreria General de la Seguretat Social.

Amb l’objectiu que no tinguin por per qüestions de seguretat, l’organisme explica que no es tracta d ‘ “un frau” i que, per la seva major tranquil·litat, el remitent serà l’adreça de correu electrònic’ noreply@seg-social.es ‘.

 

Els autònoms mantindran les quotes a la Seguretat Social

En paral·lel, el ministeri ha recordat als autònoms que pot consultar els seus rebuts a través d’Import@ss, el portal de la Seguretat Social en el qual també es pot comprovar l’import de les quotes mensuals i la manera de pagament, que se sol realitzar “l’últim dia de cada mes”.

Després de la congelació de les quotes per 2021 que s’havia contemplat en els pressupostos (i fins que tingui lloc la pujada de l’Salari Mínim Interprofessional), els autònoms mantenen les quotes a la Seguretat Social, que són d’un 30,3% en total, establint-se una base mínima de cotització de 944,4 euros i una base màxima de 4.070,10 euros.

D’aquesta manera, el pagament de quotes tenint en compte aquestes bases de referència són de 286 euros i de 1.232 euros.

Si ets autònom i tens dubtes o bé necessites d’una amiga per portar les teves gestions, podem ajudar-te.

Truca’ns a l’935.726.872.
Stel Serveis Administratius.