Què és el certificat digital?

Es tracta d’un document digital que permet identificar les persones a Internet. Conté les nostres dades identificatives, que estan autentificats per un organisme oficial.

Aquest certificat digital garanteix la identitat d’una persona a Internet i permet la signatura electrònica de documents de manera que s’assegura la identitat de la persona.

 

Per a què serveix el certificat digital?

El principal avantatge de l’certificat digital és que ens estalviarà temps i diners a l’permetre realitzar tràmits administratius a través d’Internet, a qualsevol hora ia qualsevol lloc. A més, el necessitem si volem complir amb les nostres obligacions tributàries ja que la majoria dels models hem presentar-los electrònicament.

Tràmits que podrem realitzar amb el certificat digital:

 

  • Presentació i liquidació d’impostos.
  • Presentació de recursos i reclamacions.
  • Ompliment de les dades de cens de població i habitatges.
  • Consulta i inscripció en el padró municipal.
  • Consulta de multes de circulació.
  • Consulta i tràmits per a sol·licitud de subvencions.
  • Consulta d’assignació de col·legis electorals.
  • Actuacions comunicades.
  • Signatura electrònica de documents i formularis oficials.

Per als autònoms i societats és fonamental comptar amb un certificat digital ja que, des del passat any, l’Agència Tributària obliga a presentar una sèrie de documents de forma telemàtica. És obligatori per a realitzar tràmits amb l’Administració.

A Stel Serveis Administratius podem gestionar aquest tràmit fàcilment.

Contacta amb nosaltres a 935.726.872

Vols saber mes de certificato digital, fes clic aqui.

Stel Serveis Administratius.